tangisan sebulan

Huaaa..tak tau macm mane nk terangkan bile sebulan duk menghadap 3kg cukulat petak, pait, kelat, tak ensem nk jadikan kete kebal ngn labah-labah..sagt2 sekse hari2 makan cukulat sampai naek muak.



akhirnya cukulat buruk petak itu menjadi jugak..hahahaha..keseronokan melada hati..tuah labah-labah sape tau..silapny atas diri sendiri..sekeleh..padan muke dapt 1st runner up..kalah bodo2 je..org kate ade hikmah sebalik kejadian..terime seadenye..



"the hidden"
"icc 09"
"1st runner-up (buffet showpiece)"

kePULAUan ular


sunyi itu chantek..jaoh dari segale2..bagi sape2 yang nk teringin sagt2 nk lepak2 santai kat pulau tp kehabukan poket..lepak pulau ular pn besh..tempat tak la beberape menarik sgt..setakat nk lepak santai abes kan ujung minggu..takde ape nk buat..saket ati ngn traffic jem..klu ske tempat y "agak" tersorok dari orang boleh la lepak sini..pulau yang takde ape2..sekadar pulau semate-mate..tak la besa mane pulau nye haa..besa lagi tapak klcc..sbb bajet nk g pun chiput je..klu sanggup labur 50 hengget da dapat snokelling kt pulau nie..klu pegi kene time..boley la nampak batu karang..ikan2 merapu..tak jaoh mane pun..dalam lebih kurang 20mnt je dari cherating..